<body>


Welcome!

Hi, thanks for visiting.
Feel free to drop comments and follow me.


Miss me

Izzah Amir
UPSR Candidate 2014
14 June


Say what?




Credits

Designer: Wyona
Images: Cyworld | Wyona
Host: blogger | photobucket
Pixels: GG | Happyy-stop
Reference: blogskins



Past

Segmen Doodle Part 1
Segmen : Doodle Nama Saya Part 2
Random Giveaway by Aira Amir and Miss Chunji
Segmen : Nak Doodle Nie!
Sharing the info..
Segmen Lady Aira: Jom + kawan sampai tidur!!!
Segmen : Comelnya Doodle Part 2
balik kampung semula(dari Kuantan ke Kuala Lipis)
Maksud Nama Saya ialah....
Segmen Limited Review by Nabila


SEMPENA HARI JADI TENGOK WAYANG
Monday 4 June 2012


hari semalam aku dan keluarga ku tengok wayang cite snow white & the hunsman,best sangat sebab saya dapat tengok cite tu,saya pergi kat kuantan tengok cita tu .kemudian saya beli baju yg nak mandi kolam tu dengan makan pizza maklumlah hari jadi saya nak dekat 14 jun 2012 ni sangat seronok sebab hajat sayaa selalu ditunaikan oleh ibu bapa...
TQ

Labels:



01:05 |